Doba ľadová: Dobrodružstvá s Buckom Wildom
Vo filme „Doba ľadová: Buckove dobrodružstvá“ zábavné eskapády obľúbených prehistorických zvierat pokračujú. Hoci sa vačičí bratia Crash a Eddie v honbe za akciou vzdialia od svojej staršej sestry Ellie, vydajú sa hľadať vlastné miesto vo svete. Onedlho uviaznu v obrovskej podzemnej jaskyni a zachráni ich jednooká lasica menom Buck, ktorá miluje dobrodružstvo a loví dinosaury. Spolu musia čeliť nedisciplinovaným dinosaurom, ktoré obývajú Stratený svet.