Duch
Dvanásťročná Clarice Čchung má pocit, že je v porovnaní so svojou staršou sestrou Naomi neviditeľná. Hádka pri večeri prebudí ducha, ktorý si začne brať členov rodiny jedného za druhým. Teraz musia Clarice a Naomi spolupracovať, aby tohto mocného ducha zastavili, skôr než sa ich rodina navždy rozpadne.