Flamin' Hot: Korenie úspechu
Flamin' Hot: Korenie úspechu je inšpiratívny príbeh Richarda Montañeza, údržbára Frito Lay, ktorý využil svoje mexicko-americké korene a výchovu a premenil ikonické Flamin’ Hot Cheetos na pochúťku, ktorá oživila potravinársky priemysel a stala sa globálnym fenoménom popkultúry.