Hamilton
Filmová verzia broadwayského muzikálového hitu Hamilton kombinuje tie najlepšie prvky živého divadelného predstavenia, filmu a streamingu v úžasnej zmesi hip-hopu, džezu, R&B a Broadwayu. Predstavuje príbeh zakladateľa Ameriky Alexandra Hamiltona. Tento revolučný moment v divadle je príbehom vtedajšej Ameriky, ktorú vyrozpráva súčasná Amerika.