Vikingovia
Veľvyslanec v exile Ahmed (Banderas), ktorý je ďaleko od svojho domova, stretne neľútostnú skupinu bojovníkov, ktorú napadli besné stvorenia známe požieraním všetkého živého, čo im stojí v ceste!
Antonio Banderas prináša hviezdny talent do napínavého akčného dobrodružstva od tvorcu hitov, ako sú Smrtonosná pasca a Aféra Thomasa Crowna! Veľvyslanec v exile Ahmed (Banderas), ktorý je ďaleko od svojho domova, stretne neľútostnú skupinu bojovníkov, ktorú napadli besné stvorenia známe požieraním všetkého živého, čo im stojí v ceste! A keď starý veštec varuje bojovníkov, že sú odsúdení na neúspech bez trinásteho bojovníka, Ahmen nemá na výber a musí sa pridať k ich boju a pomôcť im zdolať záhadného nepriateľa! Tento vzrušujúci film je plný napätia a určite poteší každého, kto má rád akciu veľkolepých rozmerov!