Inspector Gadget 2
Keď sa v Rivertone veci upokoja, všetko sa pokazí. Inšpektor Gadget je v podmienke, Claw pripraví nový „zločin storočia“ a starosta predstaví nový a vylepšený ženský aparát. Môže to byť pre nášho hrdinu ešte horšie?
Keď sa v Rivertone veci upokoja, všetko sa pokazí. Inšpektor Gadget je v podmienke, Claw utečie z väzenia a pripraví nový „zločin storočia“ a starosta predstaví nový a vylepšený G2 – celý robotický, technologický a ženský aparát. Môže to byť pre nášho hrdinu ešte horšie? Nehody, omyly, sledovačky a zúčtovanie nasledujú po tom, čo sa inšpektor Gadget a G2 vydajú na záchranu sveta s pomocou priateľov – netere Penny, jej psa Braina a Gadgetmobilu s kopou vychytávok.