The Old Mill
Noc v starom mlyne je dramaticky znázornená v tomto oscarovom krátkom filme, v ktorom sa vystrašení obyvatelia vrátane vtákov, plachých myší, sov a iných tvorov snažia zostať v bezpečí a suchu, keď sa blíži búrka. Keď sa búrka zhorší, mlynské koleso sa začne otáčať a hrozí, že sa celý mlyn rozpadne, až sa búrka napokon utíši.