Leap of Faith
Kelly žije osamelý a nenaplnený život v rušnom meste a túži po niečom viac. Za zatvorenými dverami premýšľa, či jej vôbec niekto rozumie. Keď sa do susednej budovy nasťahuje nový sused Johnny, Kelly zaujme. Sleduje jeho každodenný život a čoskoro zistí, že s ním niečo nie je v poriadku.
Kelly žije osamelý a nenaplnený život v rušnom meste a túži po niečom viac. Za zatvorenými dverami premýšľa, či jej vôbec niekto rozumie. Keď sa do susednej budovy nasťahuje nový sused Johnny, Kelly zaujme. Sleduje jeho každodenný život a čoskoro zistí, že s ním niečo nie je v poriadku. Kelly sa pustí do pátrania, aby o Johnnym zistila viac, a pritom musí čeliť aj svojim vlastným démonom.