Man Among Cheetahs
Tvorca dokumentov o prírode Bob Poole sa vydáva sledovať impozantnú a mimoriadne schopnú gepardiu matku, ktorá je rozhodnutá udržať nažive svoje mláďatá. Počas filmovania musí zvažovať riziká a reálnosť natáčania v africkej divočine, zatiaľ čo sa snaží udržať krok s najrýchlejším suchozemským cicavcom.