Miláčik, zväčšil som naše dieťa
Šialený vynálezca Wayne Szalinski (Rick Moranis) omylom zasiahne svojho dvaapolročného syna časticovým lúčom, čo spôsobí, že dieťa vyrastie vždy, keď príde do kontaktu s elektrinou. Čoskoro prerastie 34 metrov a urastené bábätko priťahujú jasné, žiarivé svetlá Las Vegas a nič mu nestojí v ceste! Teraz začína prenasledovanie. Vzrušenie rastie. Čaká vás zábava a smiech väčší ako kedykoľvek predtým!