Misionár
Americký kresťanský misionár John Chau bol zavraždený, keď sa snažil kontaktovať a konvertovať jeden z najodľahlejších domorodých kmeňov na svete. Tento dokumentárny film preskúma nadčasové témy a pretrvávajúce následky tohto zložitého príbehu prostredníctvom exkluzívnych rozhovorov a archívnych záberov Johnovej cesty a ostrova North Sentinel.
Americký kresťanský misionár John Chau bol zavraždený, keď sa snažil kontaktovať a konvertovať jeden z posledných izolovaných domorodých kmeňov – Sentinelčanov. Protichodné a rozdelené reakcie verejnosti a dokonca aj jeho vlastnej rodiny odhalia celistvejší obraz o skutočnom Johnovi Chauovi. Bol to mladý muž s dobrodružným duchom, ktorý bol posadnutý jednou vecou. Tento dokumentárny film preskúma zastarané názory na bádanie, ktoré ho sformovali, evanjelickú komunitu, ktorá poháňala jeho misiu, zlomené srdce jeho otca a pretrvávajúce následky tohto zložitého príbehu prostredníctvom exkluzívnych rozhovorov, archívnych záberov Johnovej cesty na ostrov North Sentinel a jeho detailných denníkov.