Mission to the Sun
Asi 150 miliónov kilometrov od Zeme sa kozmická loď veľkosti malého auta rúti závratnou rýchlosťou k Slnku, vzdoruje extrémnemu teplu a žiareniu neuveriteľne silnej a obrovskej hviezdy, od ktorej závisí život na Zemi. Toto slnečná sonda Parker, porozuhodná misia Nasa, ktorá študuje Slnko a zhromažďuje údaje o potencionálnych katastrofických slnečných búrkach.