Stonehenge Decoded: Secrets Revealed
Pozoruhodný objav nového prehistorického miesta, stáročia ukrytého pred pohľadmi pod poľami v Írsku, vrhá nové svetlo na Stonehenge a na jeden z najväčších prehistorických náboženských komplexov na svete. Rozlúštený Stonehenge: Odhalené tajomstvá podrobne opisujú objav a vykopávky nového miesta a ilustrujú svetoznáme tajomstvá samotného Stonehenge.