Prep & Landing: Naughty vs. Nice
Vianoce sa rýchlo blížia a Wayne a Lanny musia uháňať, aby získali späť tajnú technológiu Severného pólu, ktorá padla do rúk nezbedného hackerského dieťaťa! Sú zúfalí, aby sa z Vianoc nestal chaos, a tak Wayne požiada o pomoc pri misii experta na nezbednosti: bombastického člena Brigády čierneho uhlia, ktorý je náhodou jeho odcudzený brat Noel.