Prijmi pandu: Ako sa natáčal film Keď sa červenám
Prijmi Pandu: Ako sa natáčal film Keď sa červenám je dokumentárny film o čisto ženskom tvorivom tíme tohto pôvodného filmu Pixaru Keď sa červenám. Vďaka pohľadu do zákulisia s režisérkou Domee Shi a jej blízkymi kolegyňami tento film približuje silné profesionálne a osobné príbehy, ktoré priniesli tento neuveriteľne komický, veľmi úprimný a hlboko precítený príbeh na filmové plátno.