Something Doesn’t Feel Right
Zabijak Zipface trávi ďalšiu noc vraždením tínedžerov v chate v lese. Napriek jeho dôkladným prípravám sa jeho obete nechovajú tak, ako by mali, a jeho najlepšie plány stroskotajú.