Spolok mŕtvych básnikov
Keď príde charizmatický profesor angličtiny John Keating na prísne súkromné gymnázium, jeho nekonvenčné metódy výučby vdýchnu nový život do učebných osnov plných tradícií. Ale Keating čoskoro zistí, že si pohneval odmietavý učiteľský zbor, keď sa v škole odohrá nečakaná tragédia.