Správna chémia: Príbeh filmu Elementy
Vo filme „Správna chémia: Príbeh filmu Elementy“ vezme Peter Sohn divákov na osobnú cestu o tom, čo ho pri tvorbe filmu inšpirovalo. Režisér filmu „Elementy“ sa vyberie po stopách púte svojich rodičov z rodnej Kórey do New Yorku, prebáda otcov bývalý obchod v srdci Bronxu a vysvetlí, prečo sa rozhodol pre prácu v animácii a nepokračoval v rodinnom podnikaní.
Režisér Pixaru Peter Sohn vezme divákov na humornú osobnú cestu o tom, čo ho inšpirovalo vytvoriť film „Elementy“ od štúdií Disney a Pixar. „Správna chémia: Príbeh filmu Elementy“ sleduje púť jeho rodičov z Kórey do New Yorku, prebáda bývalý obchod jeho otca v srdci Bronxu a vysvetlí, prečo sa rozhodol pre kariéru v animácii a nepokračoval v rodinnom podnikaní. Tento dokument ponúka rozkošný pohľad na nečakané vplyvy, ktoré viedli k výrobe vtipného a dobrodružného filmu „Elementy“.