The Disney Holiday Singalong
„Disneyho prázdninový spevokol“ sa vracia v treťom pokračovaní a ponúka viac hudby a kúziel počas sviatkov. Hodinové slávnostné hudobné podujatie ponúka hviezdne vystúpenia, animované texty na obrazovke, obľúbené Disneyho melódie a klasické sviatočné piesne.