Disney Holiday Magic Quest
Disney Villains ukradli prázdninovú mágiu z Magic Kingdom Parku! Pripojte sa k hviezdam ZOMBIES, ktoré pretekajú o to, kto ich prvý zachráni v tejto dovolenkovej súťaži s vysokou stávkou vo Walt Disney World po zotmení.