The Hidden Kingdoms of China
Dokument zavedie divákov do tajomnej divočiny Číny, aby odhalil krásu skrytých kráľovstiev. S jedinečným prístupom k miestam po celej krajine sa diváci vydávajú na púť týmito magickými ríšami a objavujú päť rozličných svetov. „Hviezdami“ týchto kráľovstiev sú unikátne a charizmatické zvieratá deliace sa o svoj svet s ďalšími fascinujúcimi tvormi.