Trevor: Muzikál
„Trevor: Muzikál“ je vtipný, no zároveň dojímavý príbeh charizmatického trinásťročného chlapca plného energie a bezbrehej fantázie. Po trápnom incidente v škole, ktorý ho uvrhne do zlého svetla, sa musí Trevor popasovať s vlastnou identitou a zistiť, ako zapadá do sveta plného výziev. Muzikál zobrazuje samovražedné scény. Odporúčame sledovať pod dohľadom.