Wild Lapland
Sneh pokrýva stromy a zelené svetlá tancujú na oblohe plnej hviezd. Je to miesto, ktoré väčšina pozná ako Laponsko, magický domov Santu. Ale ďaleko od sviatočných svetiel je Santov domov dokonca ešte čarovnejší ako si asi predstavujete.