Wild Chile
Čile je domovom veľkolepej škály úžasných divých zvierat, ktorým sa darí prežiť aj v rozmanitých podmienkach: od vrchov Ánd až po vetrom ošľahané pobrežie. Niektoré z týchto jedinečných a zaujímavých druhov nenájdete nikde inde na svete.