Wild Nordic
Škandinávia – domov neslávne známych Vikingov a krajina rozľahlého pobrežia, stúpajúcich hôr, odvážnych dobrodruhov, starovekých civilizácií a bujných lesov. Bájnu divočinu Nórska, Fínska a Švédska uvidíte z vtáčej perspektívy tak, ako ju videli vikinskí bohovia. Toto je krajina Vikingov, srdce prírodného sveta, zobrazené z leteckého pohľadu.