Bláznivý Jimov život
Jim je typický, rodinne založený americký chlapík a typický chlap. Je oddaný manželke Cheryl a ich piatim deťom. Svoju rodinu miluje, no neustále testuje Cherylinu trpezlivosť svojimi tvrdohlavými bláznovstvami a tiež berie svojho najlepšieho priateľa za samozrejmosť.
Rodinný muž a typický chlap, Jim je normálny americký chlapík. Je nesmierne oddaný svojej krásnej žene Cheryl a ich piatim deťom – dcéram Ruby a Gracie a synovi Kyleovi, ako aj chlapcom dvojčatám Gordonovi a Jonathanovi. Miluje svoju rodinu, no tvrdohlavými bláznovstvami neustále testuje trpezlivosť svojej ženy. Niekedy tiež berie za samozrejmosť svojho švagra a najlepšieho priateľa, Andyho, ktorý neúnavne kryje Jimove neustále výmysly a ktorý pre seba stále hľadá dokonalú ženu.