Fresh Off the Boat
Sme v 90. rokoch a 11-ročný fanúšik hip-hopu Eddie sa práve s rodičmi presťahoval z čínskej štvrte vo Washingtone na predmestie Orlanda. Pre jeho rodinu prisťahovalcov je to v tomto komediálnom seriáli o napĺňaní amerického sna kultúrny šok. Seriál vychádza z memoárov šéfkuchára Eddieho Huanga „Fresh Off the Boat“.
Je rok 1995 a jedenásťročný fanúšik hip-hopu Eddie Huang sa s rodinou presťahuje z Washingtonu do Orlanda na Floride. Tento krok podnikol Eddieho otec Louis, nový hrdý majiteľ a prevádzkovateľ reštaurácie „Cattleman’s Ranch“, typického amerického steakhousu. Louis však tají, že biznisu sa nedarí tak, ako dúfal – alebo ako sľúbil svojej žene Jessice zaťaženej na peniaze. Aj keď je Eddieho prvý deň v škole drsný – sčasti aj kvôli vlastnému ázijskému jedlu, ktoré si do školy priniesol na obed, a tiež kvôli prevažne bielym spolužiakom – cíti sa neohrozený, a to aj vďaka svojmu trojbodovému plánu: „Po prvé, nájdi si svoje miesto. Po druhé: Zoznám sa so Shaquillom O'Nealom. Po tretie, všetkým to ukáž... najlepšie práve s pomocou Shaqa.“ Na rozbehnutie plánu mu stačí už len jediné – „biely obed“. Louis si medzitým myslí, že kľúčom k vyriešeniu ich podnikateľského trápenia je najatie Mitcha, bieleho hostiteľa, ktorý by vítal jeho prevažne belošskú klientelu, a Eddie sa naučí, že aj keď sa v tomto novom svete cíti sám, vždy sa môže spoľahnúť na lásku a podporu svojej rodiny... a že na to, aby mal pocit, že niekam patrí sa nemusí pretvarovať, že je niekým iným.