Cooking for One Week
V tomto programe vám Danny Jansen prináša dokonalý zoznam receptov, ktoré sa oplatí vyskúšať, keď nemáte veľa času na varenie. Ak si tieto recepty pripravíte cez víkend, ušetríte čas počas pracovných dní, pričom si stále budete môcť dopriať chutné, čerstvé jedlo.