Every Day Fry-Day
Približne šesťdesiat percent holandských domácností má teplovzdušnú fritézu, ale väčšina ľudí ju používa len na prípravu hranolčekov a mäsových guľôčok. Je to škoda, pretože sa s ňou dá vykúzliť oveľa viac! Danny Jansen v programe Every day Fry-day ukazuje, aké je toto zariadenie užitočné a všestranné.
Približne šesťdesiat percent holandských domácností má teplovzdušnú fritézu, ale väčšina ľudí ju používa len na prípravu hranolčekov a mäsových guľôčok. Je to škoda, pretože sa s ňou dá vykúzliť oveľa viac! Danny Jansen v relácii Every day Fry-day ukazuje, aké je toto zariadenie užitočné a všestranné. V teplovzdušnej fritéze sa dajú pripraviť plnohodnotné jedlá ako rizoto, babi panggang s pikantnou fazuľou, lasagne, losos so zeleninou, rebierka, lahodné zemiaky, vynikajúce raňajky a aj dezerty ako tarte tatin a crumble. Odteraz môžete preskočiť oddelenie mrazených polotovarov v supermarketoch, pretože každý piatok popoludní privíta Danny vo svojej kuchyni špeciálneho hosťa, aby spoločne pripravili čerstvé jedlo, ktoré nielenže lákavo vyzerá, ale aj neuveriteľne chutí! Odteraz bude mať teplovzdušná fritéza vo vašej kuchyni nezastupiteľné miesto, pretože: Každý deň je Fry-day!