Eveline's Asian Favourites
V relácii "Eveline's Asian Favourites" Eveline dokazuje, že príprava chutných ázijských jedál nemusí byť zložitá! Eveline krok za krokom vysvetľuje, ako rýchlo a jednoducho pripraviť jej obľúbené jedlá. Každá epizóda sa zameriava na inú kuchyňu. Bude to dnes indická, japonská, čínska, thajská alebo kórejská kuchyňa? Jedno je isté: všetky recepty sú priam lahodné!
V relácii "Eveline's Asian Favourites" Eveline Wu dokazuje, že príprava chutných ázijských jedál nemusí byť vôbec zložitá!
Eveline Wu je šéfkuchárka a majiteľka ôsmich reštaurácií. V každej epizóde vám ukáže, ako si doma pripraviť jej obľúbené ázijské jedlá. Krok za krokom vysvetľuje, ako rýchlo a jednoducho pripraviť chutné jedlo. A zakaždým sa predstaví iná kuchyňa. Bude to indická, japonská, čínska, thajská alebo nebodaj kórejská kuchyňa? Všetky recepty sú priam lahodné. Dobrú chuť!