Mladá softvérová inžinierka Lily Chanová vyšetruje tajnú vývojársku divíziu svojho zamestnávateľa, špičkovej technologickej spoločnosti so sídlom v Silicon Valley, o ktorej sa domnieva, že stojí za vraždou jej priateľa.
„Devs“ sa zameriava na mladú softvérovú inžinierku menom Lily Chanová, ktorá pracuje pre Amayu, špičkovú technologickú spoločnosť so sídlom v Silicon Valley. Po zdanlivej samovražde jej priateľa Sergeia má Lily podozrenie na nečestnú hru a začne vec vyšetrovať. Rýchlo si uvedomí, že všetky cesty vedú k Forestovi, tajomnému generálnemu riaditeľovi spoločnosti Amaya, a k Devs, tajnej vývojárskej divízii spoločnosti. V snahe zistiť pravdu Lily odhalí technologické sprisahanie, ktoré by mohlo zmeniť svet.