Zoete Spruiten
V relácii Zoete Spruiten deti vyjadrujú svoj názor na ingrediencie, ktoré väčšina detí nemá rada. Porozprávajú nám napríklad o čakanke, ružičkovom keli a rybách. Jochem van Gelder predstaví tieto názory šéfkuchárke Roberte Pagnierovej, ktorá potom hľadá riešenie. Jedlo uvarí inak a postará sa o to, aby prezentácia deti zaujala. Podelí sa s nami aj o tipy, ako pre deti pripraviť bezpečné pokrmy.