Favourites By
V tejto novej milej kuchárskej sérii sa stretávajú šéfkuchári 24Kitchen a známi domáci kuchári, ktorí pripravujú svoje obľúbené jedlá. Každý šéfkuchár hovorí o recepte a o tom, prečo je jeho obľúbený, a umožňuje divákovi sledovať jeho prípravu. Ich obľúbené jedlá môžu byť od koláča až po kompletnú večeru, takže v každej epizóde sa objaví niečo iné.