Home Improvement
Elektrické náradie, rodičovstvo a moderná mužská mystika sú základnými komickými prvkami srdečnej a vtipnej rodinnej komédie „Majster Tim“, ktorá sa zaoberá otázkami dnešných mužov o tom, ako byť mužmi.