<JUNG KOOK: I AM STILL> THE ORIGINAL
Napriek prirodzenému talentu a následným nevšedným úspechom si Jung Kook ďalej razí vlastnú cestu. V tomto dokumente uvidíte jeho prvý debutový sólo singel, nezverejnené rozhovory, exkluzívne zábery zo zákulisia a úplnú verziu „Jung Kook ,GOLDEN' Live On Stage“.
Jung Kook sa stal popredným sólovým umelcom svojej generácie a uchvátil divákov mimoriadne úspešnými hitmi ako „Seven“, „3D“ a „Standing Next To You“. Aj dnes sa so zanietením neustále snaží zlepšovať a rásť, aby naňho boli fanúšikovia ARMY hrdí. Napriek prirodzenému talentu a nevšedným úspechom nezaspal na vavrínoch a stále si razí vlastnú cestu. Buďte svedkami „zlatých“ momentov počas osemmesačného dobrodružstva od jeho debutového sólo singla až po propagáciu albumu GOLDEN. Sledujte ho na ceste okolo sveta, počas ktorej navštívi mestá ako New York, Londýn a Soul. Toto je príbeh Jung Kooka, umelca, ktorý neprestáva snívať.