Kráľovné zvieracej ríše
Na šiestich odľahlých a krásnych miestach našej planéty sa nachádzajú kráľovstvá, ktorým vládnu najmocnejšie vládkyne sveta zvierat. Tieto kráľovné sú sestry, slobodné matky, babičky. Dokumentárny seriál „Queens“ po prvýkrát odhaľuje ich príbehy plné odhodlanosti, sily, lásky a strát. Záverečná epizóda je venovaná ženám, ktoré vynakladajú veľké úsilie na zdokumentovanie a ochranu našich zvieracích kráľovien.