Lost Treasures of Rome
Tento nový seriál sleduje medzinárodné tímy archeológov, ktorí sa vydávajú odhaľovať vykopávky a spoznávať tajomstvá života v Rímskej ríši. Plazia sa v tuneloch pod Pompejami, odkrývajú obrovské stratené koloseum a z hlbín oceánu vyťahujú 2000 rokov staré bojové lode, vďaka čomu môžu odhaliť nové fakty a tajomstvá tejto starovekej civilizácie.