M.A.S.H.
M*A*S*H (skratka pre Mobile Army Surgical Hospital) je americký vojnový komediálno-dramatický televízny seriál, ktorý sa točí okolo kľúčového personálu počas kórejskej vojny (1950 až 1953). Medzi civilnými vojakmi 4077. jednotky – Hawkeye, Trapper John a B. J. Hunnicutt, a postavami „regulárnej armády“, ako sú Margaret Houlihanová a plukovník Potter, ktoré predstavujú skôr vlastenectvo a povinnosť, často dochádza k napätým situáciám.