It's Always Sunny in Philadelphia
Egocentrickí Mac, Charlie, Dennis, Frank a Dee sú skupinka špecifických osôb, ktoré vlastnia neúspešnú krčmu U Paddyho a nemajú radi nič iné, len intrigy, konšpirácie a hlavne sa vyžívajú vo vzájomnom utrpení.
Sklamanie a nedosiahnutie úspechu môže vyzerať jednoducho, ale pre egocentrických Maca, Charlieho, Dennisa, Franka a Dee je to umenie. Vo Philadelphii je vždy slnečno sleduje partiu, majiteľov neúspešnej krčmy U Paddyho, skupinu špecifických ľudí, ktorí nemajú radi nič iné, len intrigy, konšpirácie a hlavne radosť zo vzájomného utrpenia. Či už ide o podvody so sociálnymi dávkami, využívanie detí z kontajnerov, predstieranie zmrzačenia, vydávanie sa za policajtov alebo fingovanie pohrebov, partia nikdy neklesne príliš nízko v mene zárobku.