En tröja åt Pluto
Mimmi Pigg stickar en tröja åt Pluto. När hon sätter den på honom, försöker Pluto med alls medel få av sig den. I ett försök att få av tröjan, råkar Pluto blöta ner den och den krymper. När hon ser vad som hänt med tröjan, blir Mimmi upprörd, men sen inser hon att den nu är perfekt för den busiga Figaro.