Pluto vid luftposten
När en pilot får vända tillbaka på grund av ett kraftigt oväder, kastar han ned posten vid en avlägsen utpost där den kan levereras med hundsläde. Postsäcken landar på Pluto och han bestämmer sig för att leverera den. Han försenas hela tiden av av en hare, men till slut hjälper haren Pluto att leverera postsäcken.