Iron Man & Captain America: Heroes United
Iron Man och Captain America slåss för att stoppa Red Skull och hans undersåte Taskmaster från att släppa loss sin armé av Hydra-soldater i världen. Med Iron Mans intellekt och Caps stridsträning, måste de två ledarna lära sig att jobba tillsammans och uppskatta varandras färdigheter för att rädda världen från Hydras grasp.