Iron Man & Hulk Heroes United
Hulkens enorma kraft och Tony Starks högteknologiska hjärna slår samman för att möta Zzzax, en till syne oövervinnerlig, energislukande monster som hotar att förgöra planeten.
Marvel Animation Studios skriver filmhistoria igen – denna gång får vi följa en högst osannolik duo från serievärlden på bioduken. Superhjältarna Hulken och Iron Man kämpar i denna actionfilm för första gången någonsin sida vid sida för att rädda världen från undergång. När ”Zzzax”, ett till synes oövervinnerligt monster, hotar att förstöra planeten står mänsklighetens enda hopp till Hulkens råstyrka och Iron Mans högteknologiska utrustning. Var för sig räcker de inte till mot Zzzax ondskefulla makt. Men tillsammans har de kanske en liten chans att lyckas – om de bara hittar ett sätt att samarbeta innan det är för sent.