Reality-tvDokumentärerLivsstil
Travel Man är tillbaka! Den här säsongen kommer den hyllade regissören, författaren och BAFTA-vinnande skådespelaren Richard Ayoade fortsätta sina reseäventyr med kända vänner. I den mycket efterlängtade julspecialen får Richard sällskap av Hollywoods roliga favoritflicka, Rebel Wilson, på ett äventyr till Florens.
Travel Man är tillbaka! Den här säsongen kommer den hyllade regissören, författaren och BAFTA-vinnande skådespelaren Richard Ayoade fortsätta sina reseäventyr med kända vänner. I den mycket efterlängtade julspecialen får Richard sällskap av Hollywoods roliga favoritflicka, Rebel Wilson, på ett äventyr till Florens. Under resan kommer Richard att utmana sig själv att se och göra så mycket som möjligt och utsätta så kallade turistattraktioner för sin hänsynslösa granskning.