If These Walls Could Sing
I mer än 90 år har Abbey Road Studios varit hjärtat i musikindustrin. I denna personliga film med minnen och upptäckter, tar Mary McCartney oss genom nio årtionden för att se och uppleva den kreativa magi som gör den till den mest berömda och äldsta nuvarande studion i världen. Med klassiskt till pop, filmmusik till hip-hop, visas bredden och genialiteten hos Abbey Road Studios.
I mer än 90 år har Abbey Road Studios varit hjärtat i musikindustrin. I denna personliga film med minnen och upptäckter, tar Mary McCartney oss genom nio årtionden för att se och uppleva den kreativa magi som gör den till den mest berömda och äldsta nuvarande studion i världen. Med klassiskt till pop, filmmusik till hip-hop, visas bredden och genialiteten hos Abbey Road Studios. Förtroliga intervjuer avslöjar hur ledande artister, producenter, kompositörer och hängivna ingenjörer och medarbetare i Abbey Road hittade ett musikaliskt språk och en gemenskap, där livfullt filmmaterial med interiörer från inspelningar ger en exklusiv inblick i dessa berömda, privata studior.