En extremt långbent film
Max har bara extremsport och ett liv i frihet på hjärnan när han ger sig av till college, men Långben saknar Max så mycket att han förlorar jobbet och bestämmer sig för att börja på college tillsammans med Max och hans vänner. Men när Långben försöker komma närmare Max, måste de båda göra sitt yttersta för att lära sig att leva sina egna liv ... tillsammans.