Falklands: Island of Secrets
1980, två år före kriget som gjorde öarna kända, gick den unge marinsoldaten Alan Addis ut från en bar på Falklandsöarna och försvann i tomma intet. Mysteriet med hans försvinnande har förblivit olöst i över 40 år.