Fantastic Lies
13 mars, 2006 hade Duke Universitys lacrosselag en fest. Det som hände sen blev en mardröm som förändrade liv, krossade karriärer, förstörd ett universitets rykte och äventyrade sportens framtid på skolan.
Några av Duke Universitys lacrossespelare hade en dålig idé, den 13:e mars, 2006: De bjöd in två strippor till lagets fest. Det som hände sen blev en mardröm som förändrade liv, krossade karriärer, förstörd ett universitets rykte och äventyrade sportens framtid. Enda till idag, 10 år senare, berör Duke lacrosse-skandalen folk långt utanför Durham, North Carolina.