The Fab Five
The Fab Five är en två timmar lång film om en av de mest kända – och ökända – lagen i collegebasketens historia. När förstaårseleverna Chris Webber, Jalen Rose, Juwan Howard, Jimmy King och Ray Jackson anländer till University of Michigans hösten 1991 satte de inte enbart fyr på spelet, de förde även med sig en helt ny stil till massorna med sina vida shorts, svarta strumpor och rappa repliker.