Johnny Tsunami
Johnny Kapahala tvingas flytta från Hawaii till en skidort i Vermont. I ett bråk mellan privatskolans skidåkare och den kommunala skolans snowboardåkare hjälper hans farfar honom att bli en topp-idrottare.
Johnny Kapahala, en tonårig surf-sensation från Hawaii, tvingas flytta till en skidort i Vermont. När han hamnar mitt i ett bråk mellan privatskolans skidåkare och den kommunala skolans snowboardåkare hjälper hans farfar honom att bli bergets bästa idrottare.